Evo me na kraju ove 2017.

Odgađala sam pisanje ovog rezimea nekoliko dana. Čovjek ne bi vjerovao, ali imam posla. Ne onog penzionerskog, ne onog u kuhinji, već pravog posla – plinovodi, prelazi cesta, proračuni..

U ovoj godini naučih konačno, da, zaista, konačno crtati u tri dimenzije. I jednostavno uživam u tome. U otkrivanju mogućnosti, izrade raznoraznih detalja. Svih ovih godina dok sam radila imala sam tu želju, ali gotovo nikad nije bilo vremena a ni energije da se zadubim u tu treću dimenziju. Sjećam se da sam uvijek mislila da će mi trebat instruktor da savladam to, a ispostavilo se da je bilo potrebno pogledati dva do tri tutorial na youtube i sve je tako jednostavno sjelo. Kockice su se posložile same od sebe.

Arhiva iz radnog vijeka mi je bogata crtežima koje sada s lakoćom pretačem u treću dimenziju.

I ove godine sam bila na koncertima – Amira, Oliver, Damir, Doris, Gibonni… za nekoliko dana bit ću i na Đoletovom, sad već tradicionalnom zagrebačkom Božićnom koncertu.

Pogledala Đurologiju ponovo.

I ove godine sam putovala. Po prvi put sam bila u Radencima, Livnu, Glamoču i Glamočkom polju. Sarajevo, Tuzla, Zenica, Ramsko jezero, Buško jezero, Pazarić, Jahorina, Kotromanićevo, Kostelski Buk, Bihać, Drvar, Okljaj, Sanski Most… ni ove godine nisu izostali.

Rođendan proslavih u Sarajevu, na privatnoj zabavi uz disco music iz godina moje mladosti.

Do Splita sam došla samo jednom, kao i do mora. Okupah se samo tri puta, i sve to u istom danu, a ne bi ni to da J. nije došla do Zagreba.

S Mayom Bosanskom već tradicionalno putujem Bosnom uzduž i poprijeko. Ove godine pridružila nam se i J. Plan će da i u 2018 ponovimo, ali i da pronađemo nova mjesta koja ćemo upisati u staž.

Najljepši i naravno najponosniji trenutak u 2017 donijela mi je Juniorka – završetkom dvopredmetnog studija i zapošljavanjem.

Juni 2017 je donio ono što sam sanjala svih godina njenog odrastanja i školovanja. S jednom plaćom i mnogobrojnih poslova sa strane odradila sam ono što mnogi i sa dvije place nisu, a vrlo često ni ne mogu.

Kave, kafe i kahve sam popila s mnogima – Lunjo, Bosanka, Valter, Punina, Čika Jovo, moji najdraži Mario i Kozmopolit, da nabrojim samo neke….

Blogerskih kafa, onih kao proteklih godina, ima sve manje…. Ja ću i dalje uredno pozivat….

Šta sam još radila ove 2017? Eh, da, košnja trave je bila beskrajna…. Kupih si električnu kosilicu da mi bude lakše, ali moram priznat nije postalo nimalo lakše. Tim više što je teren s vinogradarskim nagibom, pa imam šta za radit. Taman kad završim moram krenut ispočetka. K’o da sam vlasnik Golden Gate Bridge-a.

Sredila sam zube, tako da se konačno mogu osmjehnut bez stida i srama.

Po odjeći vidim da sam skinula i nešto kila. Koliko? Pojma nemam, jer već godinama ne stajem na vagu. Nema smisla da se pokvari :D. Kako znam? Po trapericama koje sam kupila prije nekih 6-7 godina, koje su mi tada bile više nego tijesne, danas su taman. Čak štaviše, kad ih obučem za concert, vidim da moram ponijet hozentregere, jer mi inače spadaju dok pjevam i plešem.

Voljela bih da nađem neki posao… nisam ja još za penzije, ali u ovom i ovakvom trenutku, s mojim godinama, teško da će bit uspjeha. Socijalni status mi je osiguran, ali penzija k’o penzija, jednostavno nije dovoljno visoka za sve ono što me prati. Ne govorim o mojim željama, već o podmirivanju onog osnovnog. A onda, naravno, kad ne možeš pokrit ono osnovno, teško da možeš ispunjavati i vlastite želje. A njih ima… naravno da ima….

Koliko god sam optimist po prirodi, u godinu koja nam uskoro dolazi ne mogu gledati s optimizmom. Bez obzira na sve, imam već plan za februar, april, juli, ….

Još samo da je para…..

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. AmyDragon

    pare sve useru ….
    a za traperice, od prije 6-7, da se nisu razvukle pa zato spadaju? ;))

  2. graciasalavida

    dobro si to smislila, ali nisam ih nosila do ovog proljeća 😀
    nisam stala u njih 😀

  3. AmyDragon

    ah, pa u tom slucaju, samo neka spadaju 😀

  4. MayaBosanSka

    Mislim da si smrsala jer nemas vecu stresa, vodis uredan zivot i radis sto volis. Putovanje je najbolje od svega 🙂 cekam april u Sarajevu 🙂

  5. mirelablog

    Zanimljivo je da znaš crtati treću dimenziju i ne može to svako, ja i papir se nikako ne slažemo i ne znam povući pravu liniju ili nacrtati običnu kuću a da ne liči da je slikalo dijete

  6. graciasalavida

    mirela, riječ je o autocad = kompjutorski program 😀
    što se crtanja/slikanja rukom tiče tu nisam toliko spretna 😀

  7. mirelablog

    Vala ne bi znala ni Na kompjuteru čini mi se…

  8. jasamizbosne

    Znaci, promjenio se “konfekcijski broj”, a put do para… naci ces ti vec, jer za vrijedne ljude nema nikad krize:D 😛

  9. graciasalavida

    ne znam jel se promijenio, samo znam da kad odem na konc, a sad će balašević, moram ponijet i hoziće 😀

Komentariši