Zadnja 24 sata provedoh na otoku… bilo bi i manje da trajekti redovitije voze… ali njima, usprkos brojnim strancima, sezona još nije počela. A to se vidi i po tome da u nedjelju poslijepodne, u gradu u kojem ima dosta stranaca ne možeš kupit ni razglednicu ni marku!¨

Ne bih da psujem, ali eto, oprostit ćete mi… "%#(#$(#&"()#$

Eto!

ps. slike sutra…. sad mi se baš ni ne da… lijena sam trenutno ….

e da, nakon 40 godina što dolazim na Rab, u to moje selo, oni konačno odlučili uradit nešto: proširuju cestu uz more, tako da konačno bude u pravom smislu dvosmjerna, posjekli i ono malo drveća što je bilo, tako da i dalje nema hlada, niti će ga ikako bit na plažama… i da, uvode kanalizaciju….. sve se nadam, možda naprave i šetnicu, s klupama… al čisto sumnjam… previše im je to za ovu godinu… šetnica u idućem mandatu od 40 godina…

pps. usprkos svemu, uspjeh okusit i rapsko more 🙂

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. magnolija57

    nasa posla da naprave cestu, posijeku drvece kojem treba toliko vremena da naraste, nase more je najljepse u ovom periodu, barem meni:))))

  2. graciasalavida

    ma ovdje ti je bilo jedno stablo na 300 m :))))
    hlada nije nikad ni bilo….

  3. superdlakavi

    Sunobran i uživaj!

  4. graciasalavida

    našla ja bolji način! mijenjam otok za kopno :)))

Komentariši