Nekategorisano

……..

 

Kismet….
 
Predivna riječ….
 
 
 
 

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. graciasalavida

    čut će se 🙂
    saburaj :)))

  2. graciasalavida

    zar i ti, kćeri (da ne bude “sine, Brute”? 😀

  3. Punina

    aaa
    ja tek skontala 🙂 – torba 😀
    i tvoj poziv u muzički paviljon bi sretan nekima

  4. graciasalavida

    živio Atmejdan :DDDD

  5. Punina

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa – živio 🙂
    blagosljeveni bili uličari tog prostora i na pravi put upućeni aBd 😀

  6. graciasalavida

    hahahah, pa i oni su ljudi, i oni trebaju živjet od svog rada :DDDD

  7. prkosna

    i ja volim tu rijec 😉

    dobro jutro 😉

  8. graciasalavida

    dobro jutro i tebi 😀

  9. malimozak

    gracias i Punina se foliraju, svoju priču razbacile 😀 😛

  10. graciasalavida

    da ti je znat :DDDD

  11. malimozak

    pitaću ja Puninu, od tebe teško da čovjek šta sazna 😀

  12. graciasalavida

    hahaha, samo ti pitaj… punina će ti sigurno kazat 😀

Komentariši