Šta li treba značit kad me bivši ministar pozdravlja?

Jest da se susrećemo svaki dan, svako jutro… ja izlazim iz garaže gdje parkiram auto, a on se vraća sa tržnice, s vrećicama u ruci…..

Evo cijelo jutro razmišljam….. sva sam u di-tri-poli-lemama

 

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. a cega je bio ministar? :p

  2. graciasalavida

    unutrašnjih poslova i obrane… a treba i zatvorsku kaznu služit 😀

    valjda misli da ja imam veze u zatvorima 😀

  3. mystory

    pristojan neki ministar 😉

  4. graciasalavida

    hahahha, možda neće više biti tako pristojan ako i kad sazna da nisam njegov glasač hahaha

  5. aaaa onn
    pa sto, on je bas kul 😀

  6. Punina

    ih, on je super – nije više ministar a još uvije pozdravlja sugrađane 🙂

  7. graciasalavida

    @ra, eto ti ga onda 😀
    @punina, ma sve mi se čini da će možda htjet da mu u kolaču turpijicu donosem 😀

  8. pravivalter

    Možda zna da imaš blog o hrani a dojadilo mu stalno kuhati…. 🙂

  9. graciasalavida

    valtereeeeeee, pa đe si ti? 😀

    ja o hrani? teško 😀
    ne kuham ja muškima 😀 😛

Komentariši