Nekategorisano

1,2,3 – 1,2, – 1,2

 

Upravo dosla s koncerta Vlatka Stefanovskog i Jana Ackermana….. u Acquariusu, Zagreb, za one koji ne znaju……

Prvi dio koncerta blues,.. vec dugo nisam tako uzivala u bluesu, zaboravila sam kako blues moze dobro zvucati…… Axquarius pun, i onih moijh godina, ali i onih mladjih, bilo oceva i sinova, kao sto sam bila ja sa kcerkom, onom istom koja je jucer navrsila 16, hahahahah.. ali svaka u svom drustvu…..

Meni osobno najbolji trenutak koncerta je Jovano Jovanke, to je ritam kojeg obozavam, pjevam, plesem, udaram, …. i uvijek mi ostane u glavi,…  danima…..

Vlatko, predivan, raspolozen, Janu pucale zice, a mi dobili Jovano Jovanke u duplo duzoj turi…. Taman toliko ce mi ostat u glavi dok ne dodjem u Makedoniju za tjedan dana….. :)))

 

Jovano, Jovanke,

/Kraj vardaro sedish mori,

Bello platno belish,

Bello platno belish dusho,

Se nagore gledash. / x2

Jovano, jovanke,

/Jas te tebe cekam mori,

Doma da mi dojdes,

A ti ne doadas duso,

Srce moje jovano. / x2

Jovano, jovanke,

/Tvojata majka mori,

Tebe ne te pusta,

So mene da dojdes duso,

Srce moje jovano. / x2

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. justika

    maaa odlicno 🙂 drago mi je da si uzivala 🙂 pusa

  2. Tisina

    Vlatko je kraljjjjjjj :**********

Komentariši