Svim mojim i ne samo mojim blogericama i blogerima

SRETNA VAM NOVA GODINA

neka vam svaki dan u idućoj godini bude ispunjen ljubavlju i srećom, osmijehom i veseljem, nadasve zdravljem i  da izvor svih naših želja nikada ne presuši

 

ABBA – HAPPY NEW YEAR

  

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. nonsenslady

    hvala od dezurne veceras 🙂

  2. graciasalavida

    hahahha, nisi jedina 😀
    ima nas puno što nas je požarstvo zapalo 😀

  3. Rendezvous05

    Hvala na lijepim željama! 🙂

  4. MayaBosanSka

    :)) Sretna Nova, posebno mi je drago ovo sto su prvo bloggerice tu…

  5. graciasalavida

    @maya, takav je red način i običaj :))))
    @randevu iz 95: 🙂

Komentariši