Nekategorisano

11.7. ……

KIŠNA DOVA

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. kratkotrajnost

    Ukratko: Sta je simbolika u uratku lijevo na slici pored videa???Sta simbolizira i kako se to objasnjava???

    P.S. Vidim da se simbol profilise kao “avatar” kod mnogih…i raslojenih individua a i kod individua koje me uslovljavaju

    Hvala na objasnjenju! Halid

  2. graciasalavida

    ali baš svaki put me iznenadiš, ne mogu dokučit da li me to samo podcjenjuješ ili provociraš….. al eto, udovoljit ću ti… premda znam da i ti znaš….

    Cvijet Srebrenice je heklani zeleno-bijeli cvijetić kojeg su uradile žene, samohrane majke, članice udruženja “Gračaničke kere”.
    2011. godine isheklale su hiljade cvjetića i poklonile ih Majkama Srebrenice u znak sjećanja na stradanje bošnjačkog naroda.
    Cvjetić se tada dijelio širom BIH, a danas mislim da se može kupiti za simboličnih 2 eur.
    Žene koje izrađuju cvjetiće heklanjem zarađuju za život.

    Simbolika: 11 latica simboliziraju 11.7.1995. i 11-ti genocid nad bošnjačkim narodom. Zelena boja je simbol nade u bolji život i osvještanja bošnjačkog naroda. Bijela boja je simbol nevinosti žrtava genocida.

    Zašto stavih sliku?
    U znak sjećanja na stradanja i žrtve (i ne samo) bošnjačkog naroda (kontretno) u Srebrenici,
    u znak sjećanja na stradanja i žrtve građana BIH u periodu 1992-1995,
    u znak podrške da se 11.7.1995. ne zaboravi,
    u znak podrške da se u svakoj državi 11.7. proglasi Danom sjećanja na žrtve genocida u BIH,
    u znak podrške borbi protiv falsificiranja povijesti,
    u znak podrške borbi protiv izjednačavanja krivice,
    u znak podrške da se u Haagu izreknu odgovornim spodobama odgovarajuće kazne….

    jel dovoljno? trebam li još?

  3. jaubihbihusrcu

    gracia i ti mene svaki put ponovo iznenadiš i to zaista , zaista pozitivno.To znači da si me zadivila. Ti si žena s kojom bih se rado družila. Puno pozdrava.

Komentariši