Kraj godine, jutros dogovorili da radimo jos dva dana… sluzbeno, ….. a nesluzbeno, barem direktori i ja radimo… pripremamo 2009…. jer neki gradovi nece mene cekat, a ima ih barem dva…. nece mi biti prvi put….  nazalost….

Razmisljam o ovoj koja je na izmaku, ….  bila sam svugdje, obavila balkanijadu  , vidjela gradove,…. u nekoliko od njih se vratila,…..konacno, …  povezala proslost i sadasnjost, …. upoznala mnoge ljude, …. vecina od njih su odigrali veliku ulogu u mom zivotu, … neki ce ostat zauvijek dio mog zivota, …. neki ne, …. ali sve ce ostat tu, u mom srcu, zapisani…  s vremenom cu mozda i zaboravit ono ruzno, ostat ce samo ono dobro, i u tim cu uspomenama zivjet i uzivat….

Highligts:

Joan Baez, dva koncerta, Zagreb i Sarajevo, nesto sto cu pamtiti cijeli zivot,…. jer to je za mene osoba stoljeca, ikona dvadesetog stoljeca,…. nesto sto je malo ljudi napravilo ne samo u svijetu show businessa, ….

Dan NIla, surprise party….

Ljetovanje, godisnji odmor proveden u voznji kroz ex-yu drzave…. i Albanija

Bob Dylan u Varazdinu,… pomalo razocaravajuci koncert, ali to je ipak Bob Dylan, jedan i jedini….

Mark Knopfler, ne pamtim jel mi to drugi ili treci njegov koncert, ali ono sto je pruzio i dao u junu u Zagrebu, je takodjer nesto sto cu pamtiti….

gradovi: Sibenik, Split, Beograd, Sarajevo, Skopje, Ohrid, Tirana, Cavtat,….

Sibenik i Split rano su dosli, vec u februaru.. sluzbeni putevi, u nekoliko navrata… iskoristila ih i za privatno….. susreti sa dragim osobama….. i upoznavanje novih….

Beograd,  nisam bila 26 godina… boravak u tom gradu probudio je neku vrstu nostalgije, ali donio i spoznaju da je mnogo vremena baceno u vjetar…..

Skopje, rodno mjesto moje mame, nisam bila 31 godinu… i ono sto sam znala i upamtila, danas je sasvim drugacije…… jedan od planova za 2009 ukljucuje i ponovno posjetu, ali ovaj sa majkom, koja u svom rodnom gradu nije bila punih 70 godina…

Ohrid, po prvi put, jedno lijepo iskustvo iako sam vidjela sam korzo, setaliste na Ohridskom jezeru, ….. definitvno zove da ga ponovno vidim…..

Tirana, glavni grad drzave koja je godinama bila antipod u svemu i svacemu…. ove godine sam samo prohujala…. trazeci sto brzi izlaz, ali grad koji zavredjuje da ipak zastanem i prosvrljam makar glavnom ulicom…. i obecajem, ovaj put necu slijedit nikakve registracije , da mi se opet ne desi da zavrsim u necijem dvoristu

Cavtat, grad u kojem takodjer nisam bila 23 godine….. i on se zaista promjenio, u odnosu na ono sto pamtim, … provedoh pet lijepih dana….

Sarajevo, grad koji mi je definitvno promjenio godinu, jos jedan grad u kojem nisam bila 23 godine, ….. grad u kojem zaista uzivam ama bas svaki put kad dodjem,….. vodi me cinjenica da je moj djed u Sarajevu zavrsio skole, … odavde krenuo u neke druge gradove u kojima upoznao moju baku…. dalje je sve povijest….  To je grad koji je meni donio smiraj, a istovremeno probudio ogromnu, neutazivu glad za povijescu, za informacijama, za literaturom, … za slikom, za pisanom rijeci, za zvukom, sve sto se moze uzeti.. naci, … procitati…  kupiti… cuti… vidjeti.. sve ama bas sve….

Ljudi

U svakom od gradova nasla sam nove ljude, od svakog od njih stosta naucila, od nekih puno, od nekih manje, …..ali od svakog uzela ono najbolje, ,,,, svakom od njih dala dio sebe….  i znam da, kad ponovo dodjem, da cu imat kome se javiti, reci evo me tu sam, nisam vas zaboravila… i jedna stvar je sigurna… necu si dozvoliti da ponovo prodje toliko godina, jer tada samo ja gubim.. i nitko drugi……

Lice godine su dvoje ljudi, koje sam upoznala jos tamo u januaru… i njihovi prijatelji…

Muzika

Muzika je definitvno ponovo usla u moj svijet, vratila sam se nekim zaboravljenim ljudima, ljudima koji su na neki nacin i mojom krivicom usli u neki beskrajni loop u chipovima moje ram memorije, …. uspjela sam, naravno imala sam ljude kao pomoc, isceprkati i raspetljati sve te beskrajne petlje i shvatiti gdje sam grijesila….

Ne mogu decidirano jednu pjesmu proglasiti mojom pjesmom godine, ali mogu reci da se jedno ime provlacilo kroz cijelu godinu, Djordje Balasevic, …… zahvaljujuci jednoj osobi….  hvala ti, sto si mi dala najbolji dio sebe… to necu zaboraviti…

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. Tisina

    Bice Djole u Hrvatskoj mozda vec u februaru…bice ti javljeno…

Komentariši