http://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE

 

Eto dočekah!!! 13… moj broj!! 

Ima li iko da je sumnjao da je broj 13 maaaagičan broj?

I  da…. postadoh djevica.. pod stare dane

http://www.jutarnji.hr/stigao-novi-horoskopski-znak-ophiuchus-ili-zmijonosac–datumi-starih-se-pomaknuli-pa-provjerite-sto-ste-sada-/917670/

http://hr.wikipedia.org/wiki/Zmijonosac

 

Jarac: 20. siječnja – 16. veljače
Vodenjak: 16. veljače – 11. ožujka
Ribe: 11. ožujka – 18. travnja
Ovan: 18. travnja – 13. svibnja
Bik: 13. svibnja – 21. lipnja
Blizanci: 21. lipnja – 20. srpnja
Rak: 20. srpnja – 10. kolovoza
Lav: 10.kolovoza – 16. rujna
Djevica: 16.rujna – 30. listopada
Vaga: 30.listopada – 23. studenog
Škorpion: 23. studenog – 29. studenog
Zmijonosac: 29. studenog – 17. prosinca
Strijelac: 17. prosinca – 20. siječnja

Gracias a la vida que me ha dado tanto....La ruta del alma del que estoy amando.... Que si ya no puedo verte, Por qué Dios me hizo quererte, Para hacerme sufrir más?..... Jednog dana pročitah jednu knjigu i cio život mi se promijenio...."You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy."

  1. zvonozauzbunu

    I ja postadoh djevica, blago li se meni:)

  2. graciasalavida

    ja prije bila škorpion.. vas dvije?

  3. patafta

    Shit..a bio sam skorpion…neću da budem vaga..ja sam škorpijaaaaa:))

  4. snagomduse

    blizanac,podznak skorpija a sad sam izgubljena u prevodu,ne znam sto sam,ni tko sam 😀 ja bi da opet budem djevica 😀 😀

  5. graciasalavida

    @duša: http://metro-portal.hr/tags/view/horoskop
    možda ti ovo pomogne da se nađeš :)))))))

  6. snagomduse

    gracija ti bas znas covjeka zbuniti,jedva se oporavim od jednog,a ti vec drugo.
    Slovka dje si ba,vidi sta mi opet uradi zena,majke mi ce me ispametiti,dedera propatroliraj pa vidi jel ovo istina 😀

  7. graciasalavida

    @duša: nema danas slovke…. patrola uzela slobodan dan :)))))) 😛

  8. snagomduse

    doce slovka sa planine,eeeeee pa ces da vidis.. 😀

  9. graciasalavida

    http://www.youtube.com/watch?v=TyAWbzKPB7s

    `Ajmo curice, `ajmo djecaci
    studenti, djaci, milicajci
    da, da, da

    Jedva cekam da se svrsi ljeto, dosta mi je vrele klime
    zbogom more, zbogom more, odoh u planine
    a ona voli ljeto jer se tada nose ljetne haljinice
    svaki dzukac vidi noge moje curice

    Hajdemo u planine jer tamo nema zime
    hajdemo u planine, jer tamo, jer tamo nema zime
    ojdada ojda ojda ojda ojda, ojdada ojda ojda ojda da
    Oioioioioioiiiiii ojda ojda da

  10. snagomduse

    hahhahahhahhahha e ova ti je za 10 😀 odo traziti novi podznak
    bas znas covjeka ……uhhhh

  11. graciasalavida

    šta je sad? nije valjda da ti ne odgovara? ccccccc

  12. Slovka

    dosla! da vidim sta ste ovo brljavile ovdje?
    (kako cete vi mene pozelit narednu heftu, nja nja nja)
    :))))

  13. Slovka

    gracias, vracaj dusi sustinu!!!!

  14. graciasalavida

    @patafta: s obzirom da sam i ja bila škorpija, možda ovo bude bolje…možda mi se svidi ovo…. bit djevica :))))
    @slovka: htjela ja… al neće duša… voli ona ovako mnogostruko… čim više ličnosti, tim bolje… blizanci joj nisu dosta…… :))))

  15. Ja se ne micao iz svog znaka pa nek govore šta hoće, a hoće nazor da ubace zmiju :~)

  16. snagomduse

    gracija zahvaljujuci tebi nisam vise blizanac ;)) 😀
    sta sutra spremas,ne mogu docekati 😀

  17. graciasalavida

    tetak, i ti si se prošetao :))))))
    duša, hoćeš li kineski, egipatski, ti sami došapni :)))

  18. neću da budem jarac:)) ja sam vodolija:))
    Hm… jarac, ili je to koza??:))

  19. graciasalavida

    @anam: dobro je dok nisu izmislili divokozu :)))

Komentariši